penningmeester

Erik Sperling

Erik (penningmeester)

Mijn naam is Erik, ik ben al bijna heel mijn leven woonachtig in Ouddorp. Inmiddels samen met mijn vrouw Natasja (sinds 2014) en mijn zoontje Sven (sinds 2018).

We wonen hier met veel plezier en genieten enorm van de mooie omgeving. We zijn veel buiten te vinden en gaan geregeld naar het strand om even lekker uit te waaien.

Daarnaast vinden we het fijn om lekker uit te eten te gaan in een van de vele horecagelegenheden in het dorp. Sinds kort ben ik samen met Natasja gestart met tennissen. Dit doen we gelijktijdig als Sven tennisles heeft van Ciska. Zo kunnen we met het hele gezin sporten.

Naast het tennissen vind ik het fijn om een rondje hard te lopen, iets waarmee ik lekker kan ontspannen na een drukke werkdag.

Onlangs benaderde Coen mij of ik iets wilde doen voor de club. Iets wat ik een logische vraag vind, want dat hoort in mijn ogen bij het lid zijn van een vereniging. De positie van penningmeester was natuurlijk vrijgekomen en aangezien dit goed aansluit bij mijn werk als financial controller heb ik besloten om positie te aanvaarden.

Ik kijk ernaar uit om samen te werken met de andere bestuursleden en leden van het kernteam, zodat we een leuke en gezellige vereniging kunnen zijn waarbij iedereen het goed naar zijn zin heeft!