lidmaatschap

Lidmaatschap LTC Ouddorp

Lidmaatschap

Leuk dat je overweegt om lid te worden. Bij ons kun je het hele jaar door tennissen en jeu-de-boulen. Je kunt altijd in het clubhuis terecht en zowel 's zomers als 's winters organiseren we gezellige activiteiten. Onze smashcourtbanen zijn geschikt om alle seizoenen op te spelen en ook onze boulers spelen het jaar rond.

Kennismakingsregeling (junior & senior)

Je kunt drie maanden tennissen voor een vast bedrag (€ 15,- voor junioren / € 50,- voor senioren). Je hebt dan ook al een KNTB-bondsnummer. Zodat je kunt kijken of je tennis echt leuk vindt. Na deze drie maanden kun je besluiten of je definitief lid wilt worden. Voor de jeugd geldt dat ze tijdens deze drie maanden wel les moeten nemen bij Tennisschool Ciska Kramer.

Er geldt een korting voor iedereen die later in het jaar lid wordt. Voor ieder kwartaal dat je later lid wordt, krijg je 25% korting. Voorbeeld: je wordt in het derde kwartaal lid, dan betaal je nog maar 50% van de contributie voor het lopende jaar.

Heb je vragen?

Mail dan naar [email protected].

Inschrijfformulier
Lidmaatschap Contributiebedrag Afdracht KNLTB
Tennis senior* lid € 150,00 € 20,00**
Tennis junior lid € 70,00 € 20,00**
Jeu de bouleslid € 41,00
Kennismakingsregeling Senior (3 mnd) € 50,00 € 20,00**
Kennismakingsregeling Junior (3 mnd) € 15,00 € 20,00**
Zomerabonnement jongeren 15 t/m 25 jaar (1-6 t/m 31-8) € 50,00
Zomer Challenge alle leeftijden (1-6 t/m 31-9) € 95,00
Lid van verdienste gratis € 20,00**
Erelid gratis € 20,00**
Rustend lid / donateurs € 40,00
Overig tarief
Baanhuur € 20,00 per uur
Introducé € 5,00 per introducé

* Je bent een seniorlid vanaf het jaar waarin je 18 jaar wordt.

** Per tennislid met bondsnummer moeten wij € 20,00 aan de KNLTB afdragen.

NB Nieuwe senior tennisleden betalen naast de contributie ook entreegeld. Dit is een eenmalig bedrag van € 69 dat wordt geïnd in drie jaar. Je betaalt dus € 23 per jaar entreegeld tijdens de eerste drie jaar van je lidmaatschap. Na de ALV van 2024 wordt deze regeling zeer waarschijnlijk aangepast.