tennis senioren

Seniorentennis LTC Ouddorp

Seniorentennis

Onze club heeft drie smashcourtbanen waar je van 8 uur 's morgens tot 23 uur 's avonds op kunt spelen. Met goede baanverlichting en voor iedereen toegang tot het clubhuis. Door de smashcourtondergrond is het mogelijk om het hele jaar door te tennissen. Dankzij goede drainage hebben we weinig hinder van plassen op de baan na regen, zodat we vaak direct na een bui weer kunnen spelen. De staat van de banen is uitstekend. We hebben in 2023 groot onderhoud gepleegd.

De banen zijn over het algemeen alleen op mooie (zomer)avonden druk bezet. In de winter en overdag is er altijd voldoende plek om te spelen. Kijk wel altijd even van te voren naar de beschikbaarheid van de banen via de KNLTB-app. Zo zijn er soms lessen die voor gaan, wordt er onderhoud gepleegd of zijn de banen bezet door competitie en toernooien.

Doordat je via de vereniging lid bent van de tennisbond kun je via de KNLTB-ClubApp een baan reserveren om te tennissen. Superhandig, waar je ook bent vanaf je mobiele telefoon. Je kunt op deze app ook zien hoe druk het is, een tennismaatje zoeken of een introducé meenemen. In de app kun je dan direct de 5 euro betalen en afrekenen.

We organiseren ieder jaar de volgende activiteiten:

• Elke donderdagavond vanaf 19.00 uur kun je komen tossen, het hele jaar door. Elke donderdag doen ze een oproepje in de app "wie wil tennissen". Iedereen is welkom, ook als je een beginnend tennisser bent.
  • Elke zondagmiddag (van maart tot en met oktober) kun je ook tossen, dan starten ze om 15:00 uur.
  • Verspreid over het jaar organiseren we minimaal vier interne eendaagse toernooitjes.
  • In de zomer organiseren we het meerdaagse open Badgastentoernooi (KNLTB actual ranking).
  • In de winter organiseren we het meerdaagse open Après-skitoernooi.
  • Vanuit de vereniging doen verschillende teams mee aan de KNLTB voorjaars- en najaarscompetitie.
  • Het is het hele jaar door mogelijk om tennislessen te volgen van Tennisschool Ciska Kramer.

Tennissers mogen ook boulen

Senioren die lid worden van onze tennisvereniging zijn automatisch ook lid van de jeu de boules. Dat betekent dat je altijd mee mag boulen op woensdag- of zondagmiddagen of met intern toernooitjes.

Proeflidmaatschap

Je mag drie maanden tennissen voor een vast bedrag (€ 50,-). Je kunt dan kijken of je tennis echt leuk vindt. Na deze drie maanden kan je besluiten om definitief lid te worden. Er geldt een korting voor als je later in het jaar lid wordt. Voor ieder kwartaal dat je later lid wordt krijg je 25% korting. Voorbeeld: je wordt in het derde kwartaal lid, dan betaal je nog maar 50% van de contributie voor het lopende jaar.

Word nu lid!