TSCK afspraken

Afspraken LTC & TSCK

Afspraken met TSCK

Vanaf 2023 hebben we een jaarlijks verlengbare overeenkomst tussen onze vereniging en de tennisschool van Ciska Kramer. Daar zijn we heel blij mee omdat er allerlei zaken zijn vastgelegd die duidelijkheid geven over de rol en activiteiten van de tennisschool en de werkafspraken die we met elkaar hebben gemaakt. In dit stukje staan de onderwerpen die voor de leden van belang zijn.

Rol en activiteiten Tennisschool Ciska Kramer bij LTC Ouddorp

• het geven van lessen aan juniorleden;
  • het geven van lessen aan seniorleden;
  • het adviseren van het bestuur op sporttechnisch gebied;
  • het organiseren en begeleiden van activiteiten anders dan het geven van tennislessen;
  • het interesseren en doorverwijzen potentieel nieuwe leden;
  • het inzetten van het eigen netwerk ten faveure van de vereniging;
  • het zorgen voor verbinding tussen mensen met elkaar of met andere organisaties.

Gebruik van de banen

• Ciska reserveert ruim van tevoren de standaard lesdagen/tijden/baan via de KNLTB-clubapp. Bij het inplannen van ad hoc lessen houdt Ciska rekening met de beschikbaarheid van een baan hiervoor en reserveert ze deze in de KNLTB-clubapp.
  • Ciska verkrijgt het exclusieve gebruiksrecht van (bij voorkeur) baan 3.
  • Baanbenutting voor het spelen van officiële wedstrijden (o.a. senioren- en jeugdcompetities, senioren- en jeugdtoernooien) heeft voorrang op het lesgeven en op vrij spelen. Het is Ciska niet toegestaan les te geven op een baan direct grenzend aan een baan waar (nog) een officiële wedstrijd bezig is. Via een activiteitenkalender van de vereniging is Ciska vroegtijdig op de hoogte dat banen niet beschikbaar zijn voor lesgeven.
  • Verenigingsleden dienen de door Ciska gereserveerde banen/tijdstippen te respecteren en maken direct plaats zodra zij wil starten met de les. Ciska is gerechtigd spelers hierop te attenderen.
  • Ciska geeft een voor les gereserveerde baan vrij zodra bekend is dat de les vervalt, zodat deze voor vrij spelen gebruikt kan worden.
  • Het is niet toegestaan om op onze banen aan niet-leden tennisles te geven. Uitzondering hierop is maximaal 2 proeflessen aan een niet-lid dat de intentie heeft om lid van Vereniging te worden. Het betreft hier zowel junior- als seniorleden.
  • Bij activiteiten waar ook deelnemers van buiten onze vereniging aan mee mogen doen, betalen deze personen een ieder een bijdrage van € 2,50 aan de activiteit. Ciska draagt deze bijdrage af aan de vereniging.

Overige activiteiten

De vereniging zal jaarlijks een budget beschikbaar stellen voor de organisatie van evenementen/activiteiten. Per evenement/activiteit maken overleggen we om de financiële condities overeen te komen.

Vervanging

Bij verhindering mag Ciska zich laten vervangen door een daarvoor geschikt persoon. Ciska blijft verantwoordelijk en aansprakelijk voor de kwaliteit van de lessen en het nakomen van de gemaakte afspraken.

Overleg

We treden structureel in overleg met elkaar om te evalueren, vooruit te kijken en onderwerpen uit te diepen.

Alle relevante afspraken tussen de vereniging en Ciska worden binnen de club bekend gesteld.