vacatures

gezocht: enthousiaste leden

Vacatures

We hebben in ons dagelijks bestuur een vacature voor de ledenadministratie. En een vacature voor onze vaste schoonmaakster. Voor de ledenadministratie zijn wij op zoek naar één lid of twee leden die het leuk vinden om ons te ondersteunen. Want het mag ook in een duo-constructie als je dat graag wilt.

We hebben een fijn en goed samenwerkend dagelijks bestuur van vijf personen, dat wordt ondersteund door zes enthousiaste kernteamleden. Dus je staat er zeker niet alleen voor! Verder zoeken we naar leden die ons jeugdteam, sponsorteam of schoonmaakteam komen helpen. Dus meld je aan, hiermee help je jouw eigen club verder en kun je aan je verenigingstaak voldoen!

Jeugdteamlid: het jeugdteam zoekt enthousiaste ouders die af en toe mee willen helpen bij het organiseren van jeugdactiviteiten en/of hulp kunnen bieden bij het jeugdcompetitieteam. Je kunt je hiervoor aanmelden bij Katinka via het e-mailadres [email protected].

Sponsorteamlid: het sponsorteam zoekt leden die teamlid willen worden en mee willen werken aan het werven van sponsoren voor de club. Je kunt je hiervoor aanmelden bij Xavier via het e-mailadres [email protected].

Coördinator schoonmaak: Angela heeft aangegeven met deze taak te willen stoppen, dus zoeken we iemand die dat overneemt. Je onderhoudt het contact met onze vaste, betaalde schoonmaakster. En je regelt incidenteel dat er rondom toernooien en thuiswedstrijden extra wordt schoongemaakt door leden die zich hiervoor aanbieden. Wil jij deze taak overnemen? Meld je dan via e-mail bij Coen via [email protected].

= = =

Vacature ledenadministratie

Gemiddelde tijdsbesteding 2 uur per week

Omschrijving van de belangrijkste taken:
- verwerken van aan- en afmeldingen van onze leden
- kennismakingslidmaatschappen omzetten of beëindigen
- ledenbestand 'schoon' houden en bijv. junior omzetten naar senior
- factureren contributie (deels automatische incasso) + reminderen
- mailbox ledenadministratie bijhouden
- incidentele vergaderingen bestuur en kernteam bijwonen
- rondom een nieuw contributiejaar alles goed inregelen (jaarlijks eenmalige actie)

We werken in het KNLTB.Club systeem dat zeer gebruiksvriendelijk is en waar je ook support kunt krijgen als bepaalde zaken niet duidelijk zijn.

We staan er zeker voor open dat deze functie door twee mensen wordt ingevuld.

= = =

Vacature schoonmaker m/v

Gemiddelde tijdsbesteding 1,5 uur per week

- betaalde vacature, marktconform uurloon