tennislessen

Tennislessen LTC Ouddorp

Tennislessen

Wil je (weer) beginnen met tennis of je spel verbeteren? Welke leeftijd of niveau je ook hebt, als je lid bent bij LTC Ouddorp kun je lessen nemen bij Tennisschool Ciska Kramer. Heel het jaar door kunnen er lessen gevolgd worden, individueel of met een groep. Zo kun je werken aan technische, tactische, mentale en conditionele aspecten van tennis om jouw eigen doel te bereiken. De training wordt aangepast aan jouw kwaliteiten en verwachtingen.

Tenniskids-lesmethode

Kinderen die voor het eerst gaan tennissen en gelijk beginnen op een groot veld verliezen snel hun interesse. Ze kunnen immers nog geen rally spelen. Daarom wordt er bij onze vereniging gebruik gemaakt van de Tenniskids-methode van de KNLTB. De kleuren blauw, rood, oranje en groen horen bij vier verschillende fases in de tennisontwikkeling van een kind. En bij elke kleur horen andere leeftijden, baangroottes en balsoorten, waardoor kinderen het spel sneller onder de knie krijgen. De kinderen leren spelenderwijs tennis te spelen. Door de kinderen met leeftijdsgenootjes in te delen, is het gezellig en speels.

Afspraken LTC & TSCK

Onze vereniging heeft contractuele afspraken gemaakt met Tennisschool Ciska Kramer (geldig voor 2024). Daarin is de rol van de tennisschool binnen de club vastgelegd en is het duidelijk welke werkafspraken we met elkaar hebben gemaakt. Je kunt die afspraken hier doorlezen.

Contactgegevens TSCK

06 - 21 16 54 79