voorzitter

Coen Bakker

Coen (voorzitter)

Ik woon sinds 2019 in Ouddorp, samen met mijn vrouw Aukje. Ik ben dus een échte overkanter! We hadden hier eerst een vakantiehuisje, maar wonen nu permanent op Ouddorp. We hebben een klein groen paradijsje gecreëerd op slechts een steenworp afstand van de tennisclub aan de Groenedijk. Ik heb een zoon van 30 jaar en die woont in Amsterdam. Een plek waar ik ook heel graag ben, om naast de rust van Ouddorp te genieten van de stad waar ik zelf ook lang gewoond heb!

Ik tennis sinds mijn 20ste en vindt het leuk om zowel te singelen als te dubbelen. Ik tennis inmiddels meer voor de lol dan voor de punten. Toen we hier kwamen wonen, in coronatijd, heb ik flink wat opfrislessen genomen bij Ciska.

En ik ga natuurlijk een keertje aansluiten bij een potje jeu de boules. Ik ben bij mijn vorige club altijd heel actief geweest. En toen ik hier een aantal brandmails voorbij zag komen dat de club bijna op zijn gat lag, heb ik besloten om te gaan helpen.

In eerste instantie zijn we met een klein groepje gestart onder begeleiding van Evelyn (via de KNLTB) om de nieuwe toekomst voor de vereniging uit te stippelen. En al snel werd het een grotere groep: eerst nog het ‘rescueteam’ en inmiddels is dat uitgegroeid tot een heel fijne groep vaste leden en noemen we ons ‘het kernteam’.

Ik ben een echte verbinder én ik ga niets uit de weg. Dus dus ik ben begonnen om met allerlei individuen uit de club te praten en met het oplossen van oud zeer. Met als doel dat mensen weer wilden meedoen en iedereen er weer lol in heeft om iets te doen voor club. Ik zie dat de goede energie binnen onze vereniging weer gaat stromen!